Сучасний урок. Який він? Засідання педагогічної ради

Сучасний урок. Який він? Яким він повинен бути? Які особливості проведення уроків у початковій школі? Як збільшення кількості стресових факторів у дітей шкільного віку впливають на організацію освітнього процесу у закладі?  Ці питання були винесені для розгляду на педагогічну раду закладу ( НВК 34), яка проходила у змішаному форматі 04 листопада.  
Заступник директора з навчально-виховної роботи Вікторія Андросова презентувала у своєму виступі характерні ознаки сучасного уроку, чинники, які впливають на результативність та ефективність навчального заняття. Педагоги, працюючи в групах, визначали необхідні умови для проведення сучасного продуктивного уроку; ознайомилися із 22 освітніми трендами у 2022-2023 навчальному році.
Учасники зібрання взяли собі на озброєння лайфхаки для організації та проведення уроків:  кольоровий, смаковий, тактильний та арома-імідж навчального заняття. Вчителі виробили пам’ятки щодо піднесення престижності уроку в освітньому процесі. 
Оксана Лут, учитель початкових класів ознайомила присутніх із особливостями проведення сучасного уроку в початковій школі та наголосила на необхідності дотримання наступності між початковою та середньою ланками освіти. 
Практичний психолог закладу Юлія Битько акцентувала увагу педагогів на психологічних особливостях освітнього процесу під час воєнного стану, зокрема на збільшення кількості стресових факторів у дітей шкільного віку.
 Про стан роботи з національно-патріотичного виховання у закладі освіти доповів заступник директора з виховної роботи Ігор Буркацький, акцентуючи увагу на нових підходах та нових шляхах формування патріотизму, духовності, культури здобувачів освіти. 
Засідання пройшло в теплій дружній атмосфері.