Спільно з освітнім проєктом @stopsextingua ми продовжуємо серію постів на тему безпеки дітей в інтернеті та офлайн під час війни.
Сьогодні ми підготували список дій, які має зробити дитина, якщо зіштовхнулась з запитами на спілкування від незнайомців в інтернеті.
Що має зробити дитина у таких ситуаціях?
1. Повідомити дорослих (важливо: дорослі не мають проявляти агресію до дитини, не мають казати, що вона вигадує, що дитина шукає тільки проблем, кричати на неї);
2. За жодних умов не повідомляти і не поширювати приватну інформацію про себе, батьків, однокласників у соц. мережах – адреси, номери будинків, квартир, номери телефонів, паролі, будь-які особисті дані;
3. Заблокувати користувача/додати його у чорний список, поскаржитися адміністрації соціальної мережі про спам або неприйнятний контент;
4. Не переходити за посиланнями;
5. Не реагувати на заклики про допомогу від незнайомих акаунтів;
6. Зробити профілі своїх соціальних мереж закритими (аби доступ мали тільки друзі та підписники);
7. Завжди перевіряти та верифіковувати інформацію, оскільки є ризик натрапити на неперевірену інформацію (фейк);
8. Підтримувати “чистоту” смартфону (блокувати після використання, не казати нікому паролі, завантажувати додатки з офіційних пристроїв, встановити надійні паролі та подвійну верифікацію);
9. Дотримуватися “правил користування спільноти” і не відкривати файлів із позначками 18+ або “можуть містити сцени насильства” чи “неприйнятний контент” оскільки це може негативно вплинути на психіку дитини.
Обговоріть ці прості правила із дітьми, щоб вони знали, що робити в ситуаціях, якщо до них звертається підозріла особа в інтернеті.
Ще більше корисної інформації ви можете отримати зі спеціальних курсів підвищення кваліфікації @stopsextingua : “Онлайн-загрози в час війни: як захистити себе?” (детальна інформація про навчання за посиланням: https://edway.in.ua/uk/mpk/454/detail/ та курс “(Не)безпека в час війни” (детальна інформація про навчання: https://edway.in.ua/uk/mpk/444/detail/ )