Учні закріпили знання про дорожні знаки, їх призначення, значення сигналів світлофора. Сформували вміння приймати правильне рішення в різноманітних дорожніх ситуаціях. Діти зробили висновок, що головне завдання пішохода – бути спостережливим та обережним. В ігровій формі учні згадали правила дорожнього руху, пішохідного переходу, поводження на дорозі, тротуарі, пішохідних доріжках. Діти виготовляли дорожні знаки, макети світлофорів, грали в тематичні настільні ігри, розв’язували ситуативні задачі, кросворди, відгадували загадки, вчились читати дорожні знаки, а також намагались передати через малюнок свої знання правил дорожнього руху.
До учнів 1-х класів завітали представники патрульної поліції.
4. Для учнів 5-11-х класів проведено годину спілкування з безпеку дорожнього руху з використанням дистанційної форми (переглянуті презентації та відеоролики, проведені бесіди)