Обдаровані діти

ПЛАН ЗАХОДІВ

 адміністрації та вчителів НВК №34 протягом 2017/2018 н.р.

щодо роботи з обдарованою молоддю

  •  забезпечити участь учнів у проведенні всеукраїнських олімпіад, конкурсів, конкурсів-захистів, турнірів
  • розшити мережу класів із поглибленим і профільним вивченням окремих предметів
  • організувати відпочинок у літньому таборі за участю обдарованої молоді
  • збільшити кількість гуртків та інших творчих об’єднань
  • забезпечити участь у роботі позашкільного навчального закладу “Малої академії наук учнівської молоді”
  • розробити систему раннього і поетапного виявлення обдарованих дітей в початкових класах

Групова поїздка до Німеччини на літніх канікулах

Компанія «Intellect Guide» пропонує прекрасну можливість зробити літо вашої дитини цікавим, корисним та ефективним і запрошує в групову поїздку до мовного табору на базі найсильнішої школи Німеччини, в надзвичайно мальовничу місцевість Баден-Вюртемберг, поблизу Альп і всесвітньо відомого Боденського озера. Повне занурення в німецькомовне середовище, незабутні екскурсії, активний відпочинок та нові емоції – це і є рецепт ідеального літа!

Школа

Мовний табір буде організований в одній зі шкіл, які входять до складу Humboldt-Institut. У Бад-Шуссенрід, мабуть, найбільший кампус серед усіх шкіл цієї мережі. Тут, на одній території, розташовано все: резиденція, навчальні класи, спортивні зали і майданчики, альпіністська стінка, басейн зі СПА-комплексом і навіть озеро.

Humboldt-Institut по праву вважається найсильнішою мовною школою Німеччини. Вміле і гармонійне поєднання занять, дозвілля німецькою мовою, принцип розселення дітей незмінно дають гарантовано високий результат вивчення німецької мови навіть на короткострокових програмах. Щотижня молодь отримуватиме 25 уроків німецької мови від учителів-німців найвищого рівня.

Проживання та харчування

Учасники табору проживатимуть в резиденції школи, на території кампусу, в 2-місних номерах зі всіма зручностями. Школа відрізняється своїм педантичним підходом до розселення дітей. Проживання, на думку керівництва школи, – одна з найважливіших складових успіху у вивченні мови. В одній кімнаті селяться студенти однієї статі та віку, з приблизно однаковим рівнем німецької і з різними рідними мовами. Необхідність використання німецької на дозвіллі та в побуті в рази збільшує результат її вивчення.

Харчування дітей у всіх школах Humboldt-Institut вище всяких похвал. Тричі на день – повноцінний прийом їжі з вибором не тільки основних страв, напоїв, а й десертів. Фрукти – цілий день, в необмеженій кількості.

Екскурсії

Організація екскурсій також витримана у відповідністі з найвищими стандартами якості Humboldt-Institut. Протягом двох тижнів учасників чекають дві екскурсії на південь в один з ближніх куточків цього туристичного регіону та одна екскурсія на цілий день. Варіантів екскурсій безліч. Конкретний маршрут визначається в залежності від складу і побажань студентів, погодних умов. Серед варіантів: Боденське озеро, Замок Нойшвайнштайн, сирна фабрика в Бад-Вурцах, шоколадна фабрика у Вальтенбурзі та багато іншого.

Вивчати іноземну мову найкраще на її батьківщині. Не пропустіть можливість потрапити в кращий мовний табір з вивченням німецької мови цього літа!

  • Коли:07.2018 – 21.07.2018;
  • Тривалість: два тижні;
  • Місцезнаходження:Bad Schussenried;
  • Табір: Humboldt-Institut;
  • Розмір групи: 10 учнів + 1 керівник;
  • Вік: 10 – 17 років.

Школи можуть взяти участь в екологічному проекті

Міністерство екології та природних ресурсів разом із Міністерством освіти і науки розпочинають збір заявок від українських шкіл для участі в екологічно-освітньому проекті «Компола».

У 200 школах, що будуть відібрані за результатами конкурсу, встановлять компостери для переробки харчових відходів.

Основною метою проекту є надання додаткового поштовху та ресурсу українським школам для розвитку екологічної грамотності учнів, допомога школярам в отриманні практичних навичок щодо відповідального споживання.

Школи відбиратимуть лише за двома критеріями: мотивація, яку буде продемонстровано в креативному завданні, та відповідність технічним вимогам.

Усі школи, що візьмуть участь у проекті, пройдуть навчально-практичний семінар та отримають інформаційні матеріали про компостування.

Сам проект «Компола» був започаткований київськими школярами Нікітою Шульгою та Софією-Христиною Борисюк. Після цього ідею підтримали Міністр екології та природних ресурсів України Остап Семерак та Міністр освіти і науки України Лілія Гриневич. Зараз проект вже успішно реалізований в 32 навчальних закладах у різних куточках України.

«Органічні відходи досі становлять значний відсоток обсягу українських сміттєзвалищ. У світі вже давно та ефективно працює система їх перетворення на органічне добриво – компост. Це доступний і мало витратний механізм. Було б правильно, якщо компостери були б встановлені в усіх школах і перетворювали відходи їдалень на органічні відходи», – зазначає міністр екології та природних ресурсів Остап Семерак.

На його думку, це може стати важливим кроком до глобального запровадження в побуті українців моделі сталого споживання.

«Виховання покоління українців з високим рівнем екологічної свідомості має починатися з дитинства. Заради  цієї мети ми об’єднали зусилля двох міністерств та підтримали ідею талановитих школярів Нікіти Шульги та Софії-Христини Борисюк. Такі діти – це наше майбутнє, з яким нам вдасться перетворити Україну на екологічно безпечну країну», – пояснив Семерак.

У свою чергу міністр освіти Лілія Гриневич зазначає, що проект «Компола» ідеально підходить для розвитку екологічної грамотності в школярів, що передбачено реформою «Нова українська школа».

«Однією з 10 ключових компетентностей, якою має оволодіти випускник нової школи, є «екологічна грамотність і здорове життя». Зараз школа не дає нашим дітям таких знань та навичок. Натомість ми напихаємо дітей непотрібною теоретичною інформацією, яка не створює для них жодних конкурентних переваг у сучасному світі. При цьому заклад, в якому встановлений компостер, може показати переваги та можливості екологічно-відповідального способу життя. Це також дає додатковий ресурс для вивчення біології та інших предметів природничого циклу», – розповіла Гриневич.

Збір заявок триватиме до 24 квітня 2018 року. Оголошення переможців відбудеться на початку травня 2018 року. Проект буде реалізовано за міжнародні кошти та за підтримки громадської організації «Україна без сміття».


Визначені переможці ІІ (міського) етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад та конкурсів учнівської творчості протягом 2017/2018 н.р.

з/п

Прізвище, ім’я по батькові учня Місце Клас Назва предмета чи конкурсу Вчитель, який підготував
1 Кузьменко Олександра Євгенівна І 11-М олімпіада з

екології

Санжарівська Ольга Олексіївна
2 Дмитренко Яна Іванівна ІІ 10-У олімпіада з

трудового навчання

Кириченко Наталія Василівна
3 Брунов Олексій Дмитрович ІІ 9-А олімпіада з

трудового навчання

Вітько Петро

Миколайович

4 Кузьменко Олександра Євгенівна ІІІ 11-М Міжнародний конкурс знавців української мови імені Петра Яцика Мукан Віра

Павлівна

 

Визначені переможці ІІ Міжнародної гри зі світової літератури

“Sunflower”-2017  для учнів 1-11-х класів закладів середньої освіти та нагороджені дипломами І ступеня регіонального рівня

з/п

Прізвище, ім’я по батькові учня Місце Клас Назва предмета чи конкурсу Вчитель, який підготував
1 Ткачук Аніта І 9 ІІ Міжнароднагра зі світової літератури

“Sunflower”-2017

Дорош Леся Миколаївна, Назаренко Юлія Вікторівна
2 Матвійчук Анастасія І 9 ІІ Міжнароднагра зі світової літератури “Sunflower”-2017 Дорош Леся Миколаївна, Назаренко Юлія Вікторівна
3 Новікова Аліна І 10-У ІІ Міжнароднагра зі світової літератури “Sunflower”-2017 Дорош Леся Миколаївна, Назаренко Юлія Вікторівна
4 Новікова Олена І 10-У ІІ Міжнароднагра зі світової літератури “Sunflower”-2017 Дорош Леся Миколаївна, Назаренко Юлія Вікторівна
5 Іщенко Валентина І 10-У ІІ Міжнароднагра зі світової літератури “Sunflower”-2017

Дорош Леся Миколаївна, Назаренко Юлія Вікторівна

 

Визначені переможці ІІ Міжнародної гри зі світової літератури

“Sunflower”-2017  для учнів 1-11-х класів закладів середньої освіти та нагороджені дипломами ІІ ступеня регіонального рівня

з/п

Прізвище, ім’я по батькові учня Місце Клас Назва предмета чи конкурсу Вчитель, який підготував
1 Брунов Олексій І 9-А ІІ Міжнароднагра зі світової літератури “Sunflower”-2017 Дорош Леся Миколаївна, Назаренко Юлія Вікторівна

 

Визначені переможці ІІ Міжнародної гри зі світової літератури

“Sunflower”-2017  для учнів 1-11-х класів закладів середньої освіти та нагороджені дипломами ІІІ ступеня Всеукраїнського рівня

з/п

Прізвище, ім’я по батькові учня Місце Клас Назва предмета чи конкурсу Вчитель, який підготував
1 Кузьмін Артем ІІІ 6-Б ІІ Міжнароднагра зі світової літератури “Sunflower”-2017 Дорош Леся Миколаївна, Назаренко Юлія Вікторівна
2 Маслов Єгор ІІІ 6-Б ІІ Міжнароднагра зі світової літератури “Sunflower”-2017 Дорош Леся Миколаївна, Назаренко Юлія Вікторівна
3 Маслак Дмитро ІІІ 6-Б ІІ Міжнароднагра зі світової літератури “Sunflower”-2017 Дорош Леся Миколаївна, Назаренко Юлія Вікторівна
4 Кулик Вероніка ІІІ 6-Б ІІ Міжнароднагра зі світової літератури “Sunflower”-2017 Дорош Леся Миколаївна, Назаренко Юлія Вікторівна
5

 

Грабовенко Юлія ІІІ 6-Б ІІ Міжнароднагра зі світової літератури “Sunflower”-2017 Дорош Леся Миколаївна, Назаренко Юлія Вікторівна
6 Томенко Ілля ІІІ 6-Б ІІ Міжнароднагра зі світової літератури “Sunflower”-2017 Дорош Леся Миколаївна, Назаренко Юлія Вікторівна
7 Радзівіл Юлія ІІІ 6-Б ІІ Міжнароднагра зі світової літератури “Sunflower”-2017 Дорош Леся Миколаївна, Назаренко Юлія Вікторівна
8 ДеменкоКаріна ІІІ 6-Б ІІ Міжнароднагра зі світової літератури “Sunflower”-2017 Дорош Леся Миколаївна, Назаренко Юлія Вікторівна
 

9

Підгрушна Вікторія ІІІ 6-Б ІІ Міжнароднагра зі світової літератури “Sunflower”-2017 Дорош Леся Миколаївна, Назаренко Юлія Вікторівна 

 

Визначені переможці ІІ Міжнародної гри зі світової літератури

“Sunflower”-2017  для учнів 1-11-х класів закладів середньої освіти та нагороджені сертифікатами учасника

з/п

Прізвище, ім’я по батькові учня Місце Клас Назва предмета чи конкурсу Вчитель, який підготував
1 Гущеко Дарина 10-У ІІ Міжнароднагра зі світової літератури “Sunflower”-2017 Дорош Леся Миколаївна, Назаренко Юлія Вікторівна

 


Програма спостереження на уроці за здійсненням розвитку мислення учнів

Рівні мислення Що робить учитель Що робить учень
Репродуктивне мислення Пояснює, закріплює Запам’ятовує, репродукує
Активне мислення Ставить проблему, формує, розв’язує Намагається зрозуміти, запам’ятати матеріал
Самостійне мислення Ставить проблему, може формулювати її та пропонує учням самостійно розв’язувати Сам відкриває незнайоме, проводить довеональні способи застосування, оригінальні способи розв’язання
Творче мислення Загальна організація коригування, контроль, вміле керівництво Формує проблему, самостійно розв’язує, опрацьовує навчальний матеріал за підручником, конспектом

Рекомендації вчителям НВК №34 щодо роботи

з обдарованими учнями:

  • застосовувати проблемний метод у навчанні;
  • проводити самостійні роботи творчого характеру;
  • застосовувати індивідуальний підхід у навчанні;
  • впроваджувати розвивальні творчі ігри;
  • розв’язувати творчі завдання.

Сфери обдаровоності дітей:

  1. Інтелектуальна сфера.  
  2. Сфера академічних досягнень.
  3. Творчість (креативність).
  4. Спілкування.
  5. Сфера художньої діяльності.                                                                            
  6. Рухова сфера.